Logo
Egypt opalovačka nebo turistika?
25 Zář 2018

Post by Zuzana Caislova

Egypt, někteří z něj mají strach kvůli aktuální politické situaci. Nicméně aktuální situace je taková, že Islámský stát už tam nezajímá ani místní lidi. Všichni jen litují, že jim to omezilo příjezdy nadšených turistů, protože si velice dobře uvědomují, že je to jejich zdroj obživy.

Na tuto dovolenou jsem vyrazila pouze já, moje mamka Helena a ségry syn Jirka. Tak nějak už jsme zvyklí takto společně cestovat. Už jsme společně strávili několik dovolených.

Petr bohužel nemohl jet s námi, protože finišoval důležitý projekt v práci, a tak nějak dlouhodobě u nás funguje, že někdo vždy na tohle vydělávat musí a ekonomicky je výhodnější, když doma zůstává Petr 😀

Vybrali jsme si takový hotel, který je osamocený v zátoce Makadi bay. Dle referencí tam nemělo být až tak moc hvězdné jídlo, ale za to výborné potápění. Důvod, kvůli kterému jsem tam já jela. Nutno dodat, že nemám ráda opalování totiž.

Zajímavé na začátku dovolené bylo to, že nám první dva dny byla v Egyptě hrozná zima. Dali nám nějaké pokoje, kde nefungovalo topení. Chodili jsme si všichni češi pravidelně stěžovat na recepci, ale pokaždé nám tam poslali někoho, kdo tam chvíli něco šmudlal a stejně nic neopravil.

Já jsem to řešila tak, že jsem konstatně fňukala Petrovi do telefonu. On to jednoho dne nevydržel a zavolal do Invia.cz, co si to jako představujou, že zaplatil své ženě dovolenou, která mu volá a brečí do telefonu, že je jí v noci hrozná zima. Invia pravděpodobně zavolala do hotelu a trochu celou věc pošoupla dopředu.

Toho dne, když jsem šla z pláže mi z recepce vyřizovali vzkaz od našeho průvodce, že už mě tam 20x hledal a ať mu okamžitě zavolám až se vrátím zpět. No, tak jsem mu zavolala a trochu uraženě mi říkal, že nechápe, jak jsem si mohla stěžovat, vždyť on se přeci snažil zařídit, aby to topení opravili. No nicméně mi bude prý vyměněn pokoj.

Odpoledne, jsem se byla na recepci ptát, jak to s pokojem vypadá. Pán mi mile oznámil, že mě v salonku čeká pan ředitel a že by se mnou chtěl mluvit 🙂

Pan ředitel se mi hluboce omlouval. Objel se mnou celý areál, že si mohu vybrat libovolný pokoj a že mi osobně přinese večer přímotop, aby mi už nebyla zima. Zaplatil mi drahý drink a poprosil mě, aby si můj přítel už nikde nestěžoval a jestli bychom byli tak laskavi a do Invie potvrdili, že všechno vyřešili a jsme nadmíru spokojení 😀

Boží 😀

Od té doby už nám bylo teplo, protože jsme dostali krásný, prostorný apartmán přímo na slunci. Takže nám tam celý den svítilo a pokoj byl vyhřátý.

Hotel měl v celku příjemně vybavené fitcentrum, které bylo ráno po snídani volné. Takže jsem si tam cvičila sama a až na pár koukajících týpků, který chodili okolo, to bylo super.

V místní posilovně a jídelně mi poprve došlo, že jsem těhotná :D, ale to asi není do této story.

Posádka:

Plavba po Nilu

Chrám královny hatšepsut

Banánová plantáž

Please follow and like us: